گزارش روز؛ بررسی تمام گزینه‌های مغانلو برای فصل آینده

گزارش روز؛ بررسی تمام گزینه‌های مغانلو برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پرسپولیس، فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد؟

به گزارش فوتبالی، هنوز معلوم نیست که شهریار مغانلو فصل آینده در پرسپولیس توپ خواهد زد. او نمایش خوبی در این تیم داشته و ترجیح خودش و همچنین یحیی گل‌محمدی این است که او فصل آینده هم در پرسپولیس بماند منتهی با توجه به اینکه او تحت قرارداد باشگاه سانتاکلارای پرتغال است، نظر این باشگاه درباره آینده او بسیار مهم است.

در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال سپاهانی شدن این بازیکن منتشر شده اما هنوز و همانطور که خود مغانلو گفته هنوز تکلیف فصل آینده این بازیکن معلوم نیست و باید دید او نهایتا چه تصمیمی درباره آینده‌اش خواهد گرفت.

گزارشی که در ادامه می خوانید نگاهی دارد به تیمهایی که ممکن است مغانلو فصل آینده پیراهن آنها را بپوشد:

پرسپولیس: هم مغانلو دوست دارد در پرسپولیس بماند هم اینکه یحیی گل‌محمدی اعتقاد ویژه‌ای به او دارد چرا که سرمربی پرسپولیس می‌داند اگر قرار باشد مهاجمی در حد و اندازه‌های مغانلو به تیمش اضافه کند باید پول زیادی هزینه کند و به همین دلیل ترجیحش، ادامه همکاری با بازیکن فصل گذشته پیکان است. بر اساس شنیده‌های فوتبالی، پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه شهریار مذاکراتی با سانتاکلارا داشته اما درخواست 500 هزار دلاری باشگاه پرتغالی باعث عقب‌نشینی باشگاه پرسپولیس شده است. گویا پرسپولیس نهایتا می‌تواند بین 300 تا 350 هزار دلار برای رضایتنامه مغانلو هزینه کنند( این پول هم قرار است توسط یکی از طرفداران متمول پرسپولیس تامین شود) و حالا باید دید علاقه مغانلو به ماندن در پرسپولیس باعث خواهد شد که سانتاکلارا با طرف ایرانی‌اش راه بیاید یا نه.

سپاهان: مدیر روابط عمومی سپاهان، جمعه شب و در حاشیه بازی این تیم مقابل استقلال مدعی شد که در ازای پیوستن محمد محبی به سانتا کلارا، شهریار مغانلو فصل آینده پیراهن سپاهان را می‌پوشد. برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که سانتا کلارا با این موضوع مشکلی ندارد به خصوص آنکه نه تنها برای جذب محبی هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد بلکه می‌تواند بابت صدور رضایتنامه مغانلو برای سپاهان، به درآمد هم برسد. گویا قبل از آنکه بحث معاوضه محبی با مغانلو مطرح شود، سپاهان حاضر بوده برای جذب مغانلو رقم درخواستی باشگاه پرتغالی را مطرح کند. این وسط تنها ماجرای مهم این انتقال، شاید عدم تمایل مهاجم پرسپولیس به بازی در سپاهان باشد چرا که مغانلو بعد از بازی با پیکان به خبرنگاران گفته که حاضر است به پرتغال برگردد و برای سانتاکلارا بازی کند اما راهی سپاهان نشود. البته این صحبتها در مقابل بحثهای قراردادی زیاد قابل اتکا نیست و در نهایت سانتاکلارا باید تصمیم بگیرد مغانلو کجا برود.چه خودش دوست داشته باشد در پرسپولیس بماند چه بخواهد به پرتغال برگردد.

لیگ ستارگان قطر: پیش از این گفته می‌شد یک تیم قطری هم مشتری مغانلو است و شاید این بازیکن فصل آینده راهی لیگ ستارگان شود منتهی به گفته یکی از نزدیکان مغانلو، بحث حضور شهریار در لیگ ستارگان قطر را باید منتفی دانست.

سانتا کلارا: در صورتی که پرسپولیس نتواند با باشگاه پرتغالی برای ادامه همکاری با مغانلو به توافق برسد و حضور احتمالی این بازیکن در سپاهان هم به نتیجه نرسد، باید منتظر بازگشت مغانلو به لیگ پرتغال باشیم تا جمع ایرانی‌های حاضر در این لیگ تکمیل شود. البته همانطور که گفته شد با قیمت کنونی ارز رقم ۵۰۰ هزار دلار برای باشگاه پرسپولیس رقم سنگینی است. باید دید در نهایت چه اتفاقی برای مغانلو خواهد افتاد.

7655