حسینی: مهم این بود که ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در لیگ ماندند

حسینی: مهم این بود که ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در لیگ ماندند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ذوب آهن اعلام کرد هنوز تکلیف ادامه همکاری‌اش با ذوب آهن مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی در لیگ بیستم شرایط بسیار عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت. او در نیم فصل اول با نفت مسجد سلیمان خوب نتیجه گرفت و در نیم فصل دوم راهی ذوب آهن شد اما در ذوب آهن آنطور که انتظار می‌رفت نتیجه نگرفت و شانس آورد که علیرغم باخت تیمش در هفته پایانی لیگ، سایپا هم به تراکتور باخت تا تیم اصفهانی، نهایتا و به لطف تفاضل گل بهتر به نسبت سایپا، در لیگ برتر باقی بماند

حسینی که 28 بهمن سال قبل به عنوان جانشین رحمان رضایی در ذوب آهن معرفی شد و در 15 بازی لیگ برتر آمار چهار پیروزی، هشت شکست و سه تساوی را ثبت کرد و در جام حذفی هم شهرخودرو را برد و به استقلال باخت.

به گفته برخی بازیکنان ذوب آهن، حسینی بعد از بازی آخر این تیم در لیگ، با ناراحتی و دلسردی ورزشگاه فولادشهر را ترک کرده و برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که مدیران ذوب آهن به دنبال جانشین او هستند.

امروز خبرگزاری تسنیم در خبری مدعی شد که باشگاه اصفهانی سراغ محمد ربیعی رفته تا سرمربی مس رفسنجان را به اصفهان ببرد.

تماس خبرنگار فوتبالی با مجتبی حسینی باعث یک گفت و گوی کوتاه شد. سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوالی درباره ادامه همکاری‌اش با این تیم به گفتن یکی دو جمله بسنده کرد: مهم این بود که دو تیم نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن که من در آنها کار کردم شرایط بحرانی داشتند در لیگ برتر ماندند.

از او درباره خبر منتشر شده مبنی بر خداحافظی‌اش با شاگردانش بعد از بازی با مس رفسنجان پرسیدیم و این پاسخ را از او گرفتیم: چنین چیزی اتقاق نیفتاد و هنوز مشخص نیست چه اتفاقی رقم بخورد.

حسینی که از مذاکره باشگاه ذوب آهن با محمد ربیعی اظهار بی اطلاعی کرده درباره اینکه با توجه به قرارداد 1.5 ساله او با ذوب آهن، آیا نیازی به توافق مجدد برای ادامه همکاری است، بیان کرد: نمی‌دانم. هنوز مفاد قراردادم را نخواندم!

9697