مخالفت سازمان لیگ با استفاده ۴ باشگاه از چمن‌ مصنوعی

مخالفت سازمان لیگ با استفاده ۴ باشگاه از چمن‌ مصنوعی

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ فوتبال ایران به دو باشگاه لیگ برتری در رابطه با استفاده نکردن از چمن مصنوعی در فصل آینده تذکر داده و در عین حال با درخواست دو باشگاه دیگر لیگ برتری که اعلام کرده بودند قصد دارند چمن ورزشگاه خود را به مصنوعی تغییر دهند، مخالفت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، به تازگی سازمان لیگ فوتبال ایران تذکرات لازم را در قالب نامه به دو باشگاه مس رفسنجان و نساجی مازندران به منظور استفاده نکردن از چمن مصنوعی در مسابقات لیگ برتر ارائه کرده است.
هم‌چنین دو باشگاه دیگر لیگ برتری نیز که داوطلب شده و پیشنهاد کرده بودند تا چمن ورزشگاه خود را به چمن مصنوعی تغییر دهند، از سوی سازمان لیگ با مخالفت مواجه شده‌اند و در این راستا ممانعت به عمل آمده است.

در این زمینه اما در حال حاضر تصمیم قطعی از سوی سازمان لیگ اتخاذ نشده و ابلاغ و صورتجلسه‌ای از سوی هیات رییسه سازمان لیگ صادر نشده است و صرفا با وجود مصوبه این هیات رییسه می‌تواند در این راستا برخورد قانونی و محکم کرد، بنابراین تاکنون در این رابطه از سوی مسوولان سازمان لیگ ایستادگی به عمل آمده و تذکرات و وعده‌های لازم به منظور انجام تعاملات داده شده است.

6641