ندود: پیشنهاد خوبی برای لوکاتلی داده‌ایم و حالا منتظر جواب هستیم

ندود: پیشنهاد خوبی برای لوکاتلی داده‌ایم و حالا منتظر جواب هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - پاول ندود اسطوره و یکی از مدیران باشگاه یوونتوس تائید کرد که آن‌ها پیشنهاد منصفانه‌ای برای مانوئل لوکاتلی ارسال کرده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، لوکاتلی یکی از بازیکنان پر طرفدار این پنجره نقل و انتقالاتی است. او فصل خوبی را به همراه ساسولو سپری کرد و در یورو 2020 عملکرد درخشانی داشت و همراه با آتزوری قهرمان این تورنمنت شد. بعد از پایان یورو 2020، باشگاه‌های یوونتوس و آرسنال به شدت به جذب او علاقه نشان دادند. لوکاتلی پیش از این اعلام کرده بود که دوست دارد در یوونتوس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما رئیس باشگاه ساسولو تاکید کرد که تا زمان نرسیدن پیشنهاد خوب از طرف بانوی پیر، آن‌ها لوکاتلی را نخواهند فروخت. 

به نقل از سایت گل، ندود در گفت و گویی کوتاه با sport mediaset گفت: "ما با سران باشگاه ساسولو صحبت کردیم و پیشنهاد خودمان را داریم و معتقدیم که با توجه به تاثیر پاندمی ویروس کرونا روی بازار نقل و انتقالات، پیشنهاد مناسبی برای لوکاتلی ارسال کرده‌ایم. معتقدیم که پیشنهاد درستی را روی میز گذاشته‌ایم. همیشه به خودمان اعتماد داریم و می‌دانیم که در این راه موفق خواهیم شد. بازیکن به باشگاه ما علاقه دارد و ما نیز او را می‌خواهیم، پس فکر کنم همه چیز واضح است."

4416