عکس؛ حرکت نمایشی آلگری به سبک حرکت مانچینی در یورو 2020

عکس؛ حرکت نمایشی آلگری به سبک حرکت مانچینی در یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه، یوونتوس موفق شد با نتیجه دو بر یک، مونزا را شکست دهد تا بدین ترتیب ماسیمیلیانو آلگری که به عنوان جانشین آندره آ پیرلو به یوونتوس آمده است، یک پیروزی در بازی های آماده سازی پیش فصل به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما نکته ای که در این بازی جلب توجه کرد و صحنه‌ی جالبی که رقم خورد، مربوط به حرکت نمایشی مکس آلگری در کنار زمین با توپ بود. روی یک صحنه توپ به سمت سرمربی یوونتوس آمد و او هم در حالی که دست هایش در جیبش بود، با پشت پا ضربه ای به توپ وارد که دوربین ها این صحنه را شکار کردند و تصویر آن مورد توجه قرار گرفت.

در رقابت های یورو 2020 هم که تیم ملی ایتالیا توانست قهرمان این رقابت ها شود، روبرتو مانچینی در بازی ایتالیا مقابل ولز، حرکت مشابهی انجام داده بود و زمانی که توپ به سمت او می آمد، با پشت پا به آن ضربه ای زد و یک حرکت نمایشی را به اجرا درآورد و بدین ترتیب نشان داد که همچنان بدن آماده ای دارد.

اکنون این دو صحنه با هم مورد قیاس قرار گرفته اند که این دو مربی ایتالیایی چنین حرکت نمایشی یکسانی را به اجرا درآورده اند. باید دید که عملکرد آلگری به طور کلی در یووه به چه شکل خواهد بود.

1470