مهاجم پاری سن ژرمن: معاوضه با رونالدو؟ می‌خواهم در پاریس بمانم

مهاجم پاری سن ژرمن: معاوضه با رونالدو؟ می‌خواهم در پاریس بمانم

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن ادعا کرد که می‌خواهد فوتبالش را در پارک دو پرنس ادامه دهد و قصد بازگشت به ایتالیا را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، چند وقت پیش روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن قصد به خدمت گیری کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس را دارد و می‌خواهد در ازای او، ایکاردی را به بیانکونری بدهد. اما ایکاردی هیچ علاقه‌ای به این معاوضه ندارد و از حضور در پایتخت فرانسه خوشحال است. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق اینتر در این باره گفت: "این فصل، فصل بعدی و فصل بعد آن نیز در پاری سن ژرمن خواهم ماند. هیچ وقت شکی درباره این موضوع نداشتم و می‌خواهم فوتبالم را در فرانسه ادامه دهم. زنده باد پی اس جی." 

ایکاردی در سال 2019 پس از شکراب شدن رابطه‌اش با هواداران نراتزوری، از سن سیرو رفت و به پاری سن ژرمن پیوست. او در اولین فصل حضورش در پارک دو پرنس موفق به زدن بیست گل در سی و چهار بازی شد و سران پاریس را متقاعد کرد تا قراردادش را به صورت دائمی تمدید کنند. ناصر الخلیفی در تابستان سال 2020 او را با مبلغ شصت میلیون یورو به خدمت گرفت. او در فصل گذشته کمتر به بازی گرفته شد و سیزده گل در بیست و هشت بازی برای پی اس جی به ثمر رساند.

4416