هدف میلانی ها در بازار نقل و انتقالات: نمی دانم کجا بازی خواهم کرد

هدف میلانی ها در بازار نقل و انتقالات: نمی دانم کجا بازی خواهم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز در هفته های اخیر با انتقال به میلان ایتالیا ارتباط داشت ولی حالا اذعان می کند که آینده او نامشخص است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، تافی ها در تابستان گذشته با خامس رودریگز، بازیکن 30 ساله رئال مادرید تا ژوئن 2022 قرارداد بستند که در این قرارداد، گزینه تمدید یک ساله نیز وجود دارد؛ اما هافبک کلمبیایی اورتون که سابقه بازی در باشگاه های پورتو، موناکو و بایرن مونیخ را دارد، فاش کرد که نمی داند چه اتفاقی برای آینده اش رخ می دهد و ممکن است در اورتون نماند.

گفته می شود میلان به این بازیساز کلمبیایی علاقه دارد. به گزارش رسانه های ایتالیایی، رودریگز در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران گفت:

"مردم اغلب از من می پرسند کجا بازی خواهم کرد. واقعیت این است که خودم هم هنوز پاسخ این پرسش را نمی دانم. در حال حاضر، پاسخ این سوال نا معلوم است و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد."

رسانه های انگلیسی گزارش می دهند که سران اورتون از رودریگز خواسته اند که در گودیسون پارک بماند و همین طور، شایعات بازگشت احتمالی این بازیکن برای پیوستن مجدد به کارلو آنچلوتی در رئال مادرید را رد می کنند.

رودریگز در ادامه این مصاحبه گفت:

"من نمی خواهم بله یا خیر بگویم، زیرا نمی دانم. خوب و سخت تمرین می کنم ولی نمی دانم کجا بازی خواهم کرد. در فوتبال نیز مانند زندگی، ما هیچ چیز از آینده خود نمی دانیم. فکر نمی کنم با آنچلوتی به مادرید بازگردم. پرونده این موضوع بسته شده است و دیگر هرگز تکرار نخواهد شد."

9404