دلیل لیگ یکی شدن سایپا از دید ذوالفقارنسب؛ قطع همکاری با دایی استارت سقوط این تیم بود

دلیل لیگ یکی شدن سایپا از دید ذوالفقارنسب؛ قطع همکاری با دایی استارت سقوط این تیم بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق تیم سایپا اعتقاد دارد مشکلات مدیریتی سایپا در طول چند سال اخیر دلیل سقوط این تیم به لیگ یک بوده است. 

 به گزارش فوتبالی، بیژن ذوالفقارنسب که با سایپا سابقه قهرمانی در لیگ آزادگان و جام حذفی را دارد، درباره حس و حالش بعد از سقوط این تیم به لیگ یک گفت: غیر از افسوس خوردن کاری نمی‌شد انجام داد. این باشگاه دارای پیشینه زیادی است و نمی توان سقوط این تیم را ناشی از مشکلات اقتصادی دانست و این باشگاه به دلیل عدم مدیریت صحیح و تصمیم‌های انفرادی در این وضعیت گرفتار شد.

او در مورد اینکه چطور می‌شود سایپایی که سه فصل قبل با علی دایی سهیمه لیگ قهرمانان آسیا گرفته بود، حالا به لیگ یک سقوط کرده، بیان کرد: سایپا ضعف بازیکن و امکانات نداشت و تنها دلیل سقوط سایپا به لیگ یک ضعف مدیریت بود و به نظرم استارت سقوط سایپا از روزی زده شد که آن مشکلات و اتفاقات برای علی دایی رخ داد و او از این تیم کنار رفت. ورزش یک پدیده اخلاقی است و نمی توان از کنار این موضوع به راحتی عبور کرد.

وی ادامه داد: کسانی که در چند سال اخیر مدیریت باشگاه سایپا را بر عهده داشتند باید پاسخگوی سقوط این تیم به لیگ یک باشند. باشگاهی که تمام امکانات و ظرفیت‌ها را دارد چگونه به این سرنوشت دچار می‌شود؟ 

9697