شکست حریف استقلال برابر نائب قهرمان آلمان

شکست حریف استقلال برابر نائب قهرمان آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال الهلال در یک دیدار دوستانه و 60 دقیقه ای، با یک گل برابر لایپزیش آلمان با یک گل مغلوب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال الهلال در راستای اردوی آماده سازی خود، در چهارمین بازی دوستانه ای که در اتریش برگزار کرد، به مصاف تیم فوتبال لایپزیش آلمان نائب قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا رفت که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم آلمانی به پایان رسید.

 در این دیدار، تیم فوتبال الهلال با ترکیب ذخیره های خود به میدان رفت. روز گذشته تیم عربستانی در دیداری دوستانه مقابل هرتابرلین آلمان با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد و در بازی امروز برابر لایپزیش بازیکنانی که دیروز نیمکت نشین بودند، از ابتدا به زمین رفتند.

دیدار امروز مقابل لایپزیش پس از توافق دو تیم در دو نیمه 30 دقیقه ای برگزار شد. تک گل این بازی را امیل فورسبرگ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه الهلال کرد. نکته مهم اینکه در ترکیب لایپزیش بازیکنان اصلی این تیم از جمله مارسل زابیتسر، لوکاس کلوسترمن، آندره سیلوا، امیل فورسبرگ، یوشکو گواردیول و... به میدان رفتند.

الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 22 شهریور در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود.

۴۱۵۴