نتیجه تست کرونای هافبک میلانی ها مثبت شد

نتیجه تست کرونای هافبک میلانی ها مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - اسماعیل بن ناصر اعلام کرد که تقریبا یک هفته است که مبتلا به کووید 19 شده است و در حالی که در قرنطینه خانگی به سر می برد، به تمرینات خود نیز ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، نام اسماعیل بن ناصر، هافبک ملی پوش میلان از لیست این تیم برای انجام بازی دوستانه مقابل نیس فرانسه خارج شد زیرا تست کرونای این بازیکن الجزایری مثبت اعلام شده و تا زمانی که نتیجه آزمایش کرونای او مجددا منفی نشود، اجازه حضور در کنار سایر اعضا و شرکت در اردوها، تمرینات و مسابقات دوستانه و تدارکاتی را نخواهد داشت. این بازیکن هم اکنون نیز به قرنطینه خانگی فرستاده شده است.

اگر چه تأیید نتیجه این آزمایش توسط باشگاه میلانی امروز صورت گرفته، اما به نظر می رسد این مسأله مدتی است که برای این بازیکن اثبات شده است.

اسماعیل بن ناصر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

"تست کووید 19 من در ابتدای هفته مثبت شد. من در قرنطینه هستم و در خانه تمرین می کنم. امیدوارم به زودی به میادین مسابقات برگردم. از پیام های محبت آمیز شما متشکرم."

اسماعیل بن ناصر، هافبک الجزایری میلانی ها در فصل گذشته، نقشی مهم و موثر در نحوه بازی و نتایج خوب روسونری داشت و با هماهنگ مناسبی که با فرانک کسیه در خط میانی این تیم داشت، کمک شایانی به استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان کرد تا این تیم پر افتخار ایتالیایی را به روند خوب خود در گذشته های نه چندان دور بازگرداند. به نظر می رسد پیولی برای موفقیت میلانی ها در رقابت های فصل آینده لیگ سری آ ایتالیا نیز حساب ویژه ای روی بازیکن الجزایری تیمش و هماهنگی او با فرانک کسیه در میانه میدان روسونری باز کرده باشد.

9404