دلیل غیب باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس؛ پای لک در میان است

دلیل غیب باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس؛ پای لک در میان است

پایگاه خبری فوتبالی- چرا کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت نکرد؟

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که از جشن قهرمانی پرسپولیس منتشر شده، هیچ خبری از آقا کریم نیست و او تصمیم گرفت کنار یحیی و شاگردانش نباشد. باقری که از دوران برانکو یکی از اعضای ثابت کادر فنی پرسپولیس بوده با غیبتش در جشن قهرمانی باعث شد گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این موضوع شکل بگیرد.

بخش ورزشی خبرگزاری مهر در گزارشی مدعی شده که دلیل غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی پرسپولیس، ناراحتی از رفتار حامد لک در بازی دیشب بوده است. گویا دروازه‌بان قرمزها از آغاز بازی چندین بار و هنگام یارگیری بر سر تیمش داد زده که در بین دو نیمه با تذکر کادر فنی از جمله یحیی و داود فنایی روبه رو می‌شود منتهی لک در نیمه دوم هم به رفتارش ادامه می‌دهد.

در حالی که مخاطب بیشتر فریادهای لک فرشاد فرجی بوده و او این موضوع را به کادر فنی انتقال می دهد تا  کریم باقری تذکری جدی به گلر تیمش بدهد اما گویا حامد لک عکس‌العمل جالبی به تذکر آقا کریم نشان نداده تا این اتفاق باعث ناراحتی مربی پرسپولیس شود و او ترجیح دهد در جشن قهرمانی تیمش حاضر نشود. این وسط غیبت باقری باعث مطرح شدن یک شایعه عجیب هم شد که بر اساس آن اختلاف بین آقا کریم با یحیی گل‌محمدی باعث این اتفاق شده است که البته درست به نظر نمی رسد.

باقری صبح امروز برای پایان دادن به برخی حواشی از جمله اختلاف با کادر فنی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این قهرمانی را به هواداران، بازیکنان و کادر فنی تیم تبریک گفت تا مانع ایجاد حاشیه جدیدی برای تیمش شود. اما شنیده شده که لک هم از کریم باقری عذرخواهی کرده است.

7655