برنامه نیمه نهایی المپیک پس از شش تایی شدن کره جنوبی

برنامه نیمه نهایی المپیک پس از شش تایی شدن کره جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم المپیک مکزیک در مقابل کره جنوبی با نتیجه شش بر سه به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رسید تا به مصاف برزیل برود.

به گزارش فوتبالی، مکزیک از تیم های آماده و قدرتمند مسابقات بوده است که در مرحله گروهی نیز فرانسه را در هم کوبید و از عوامل حذف این تیم بود و حالا باید به مصاف برزیل برود که تورنمنت درخشانی را داشته است.

 با صعود مکزیک تکلیف چهار تیم حاضر در نیمه نهایی مشخص شد. در حقیقت با حضور مکزیک، برزیل، اسپانیا و ژاپن هر کدام از تیم های حاضر در این مرحله از یک قاره هستند.

هر دو بازی نیمه نهایی در سه شنبه آینده برگزار می شوند. برزیل و مکزیک در ساعت 12:30 به مصاف هم خواهند رفت و اسپانیا و ژاپن نیز سه ساعت بعد از آن به مصاف هم می روند تا تکلیف فینالیست ها مشخص شود. شاید فینال اسپانیا - برزیل از نظر حضور ستارگانی نظیر پدری، اولمو، ریچارلیسون یا دنی آلوز جذاب ترین بازی ممکن باشد هر چند که ژاپن به عنوان میزبان به شدت در تلاش است تا خودش را به فینال برساند و بتواند در این بازی حضور پیدا کند.  طبیعتا دو تیمی که نیمه نهایی را ببرند مدال خود را قطعی می کنند در حالی که بازنده ها دوئل سختی برای کسب مدال برنز خواهند داشت.

4125