نفرت مورینیو از بازی ویدیویی محبوب: بازیکنان مدام آن آشغال را بازی می‌کنند!

نفرت مورینیو از بازی ویدیویی محبوب: بازیکنان مدام آن آشغال را بازی می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم به یک بازی ویدیویی محبوب حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در یک گفتگوی ویدیویی بازی ویدیویی "فورتنایت" را یک کابوس برای مربیان فوتبال دانست و در مورد مسائل مختلف نظیر اینستاگرام یا خانه جدیدش در رم صحبت کرد. مورینیو پس از اخراج از تاتنهام هدایت رم را به عهده گرفته که حالا در گفتگویی جالبی در مورد مسائل حاشیه ای و غیرفوتبالی صحبت کرده است.

مربی پرتغالی در این مصاحبه گفت:" فورتنایت یک کابوس است. بازیکنان فوتبال کل شب بیدار می مانند و آن آشغال را بازی می کنند آن هم در حالی که روز بعدش باید بازی کنند."

مورینیو در مورد احساسش در مورد باشگاه جدیدش رم، از سه کلمه "تاریخ، قدرت و عشق" استفاده کرد  و در مورد اینستاگرام گفت که بسیار "بامزه" است.

بازی فورتنایت که یکی از محبوب ترین بازیهای ویدیویی کل تاریخ است در سال 2017 عرضه شد و خیلی سریع محبوبیت زیادی پیدا کرد که ستارگانی نظیر هری کین و نیمار نیز از علاقمندان به آن هستند. 

مورینیو به زودی دومین تجربه خود را در لیگ ایتالیا آغاز می کند. تجربه اولش در اینتر موفقیت آمیز بود و به کسب سه جام یعنی لیگ، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ختم شد که بعد از آن به رئال مادرید رفت. حالا مورینیو که در سالهای اخیر در اکثر تجربیاتش ناموفق بوده تصمیم گرفته که دوره جدیدی را در رم آغاز کند.

4125