رزه: رویس یک کاپیتان تمام عیار است؛ مالن باید جایگاه خود را به دست آورد

رزه: رویس یک کاپیتان تمام عیار است؛ مالن باید جایگاه خود را به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی دورتموند در گفتگو با رسانه ها به تمجید از کاپیتان و اعلان هشدار به بازیکن تازه وارد تیمش پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Fussballeuropa، از مارکو رزه، سرمربی آلمانی بروسیا دورتموند انتظار زیادی برای فصل پیش رو می‌ رود. سرمربی جدید دورتموندی ها از همان ابتدا مجذوب مارکو رویس، کاپیتان تیم خود شده است. رزه درباره این بازیکن می گوید:

"رویس از همان روز اول حضور من در دورتموند، یک کاپیتان تمام عیار بود. او تمام تمرینات و وظایف جدید را به خوبی می‌ پذیرد، از بازیکنان جوان حمایت کافی می‌ کند و به نظر من این کار او عالی است. رویس تا به امروز حتی یک جلسه تمرینی را از دست نداده است. من خوشحالم که مارکو سلامت کامل دارد و می‌ تواند برای ما بازی کند."

مارکو رویس، بازیکن ملی پوش و وفادار دورتموندی هاست که در طول مدت بازی حرفه ای خود، پیشنهادات زیادی از باشگاه های معتبر آلمان و سایر لیگ های اروپایی دریافت کرد اما به دلیل عشقی که به زنبورها داشت، هرگز از این تیم آلمانی جدا نشد.

رزه همچنین جایگاه دونیل مالن را در این تیم تثبیت‌ شده نمی‌ داند و در خصوص این خرید جدید و پر حاشیه دورتموندی ها می گوید:

"دونیل یک بازیکن با کیفیت‌ های بسیار بالا است. عملکرد او ما را متقاعد کرد و او را خریدیم. حالا او باید با تلاش و رقابت با دیگر بازیکنان، جایگاه خود را به دست آورد."

9404