سرمایه‌گذاری 50 میلیون یورویی خانواده پیکه برای ساخت یک هتل مجلل

سرمایه‌گذاری 50 میلیون یورویی خانواده پیکه برای ساخت یک هتل مجلل

پایگاه خبری فوتبالی - در بیرون از دنیای فوتبال، برخی بازیکنان ترجیح می دهند که به سراغ دنیای سرمایه گذاری بروند. یکی از مشهورترین شخصیت ها در این زمینه کریستیانو رونالدو است اما به نظر می رسد که نباید چهره های دیگری نظیر جرارد پیکه را از یاد برد.

به گزارش فوتبالی، مدافع بارسلونا تصمیم گرفته است که یک هتل بسیار شیک و لاکچری را در مالاگا بسازد، شهری که در اسپانیا به "شهر آفتاب" معروف است. پیکه با همکاری پدرش تصمیم گرفته است که یک منطقه بزرگ را در مالاگا بخرد و ساخت هتل را به همراه پدرش کلید بزند.

در حقیقت خانواده پیکه تصمیم گرفته اند که برای این کار بیش از 50 میلیون یورو سرمایه گذاری کند و جرارد پیکه نیز مدیر افتخاری این پروژه خواهد بود.آنها برای خرید زمین 20 میلیون یورو و برای ساخت و ساز و مهیا کردن پروژه بیش از 30 میلیون یورو هزینه خواهند کرد. 

البته این تنها سرمایه گذاری پیکه در سالهای اخیر نبوده است. به طور مثال او تورنمنت جدید تنیس تحت عنوان "جام دیویس جدید" را راه اندازی کرد، در حوزه مسابقات فوتبال آنلاین تیم تشکیل داده و در صنعت غذا و عینک آفتابی نیز سرمایه گذاری کرده است و به نظر می رسد که نمی خواهد در پایان فوتبالش بیکار باشد بلکه با سرمایه گذاری های مختلف سر خود را حسابی گرم خواهد کرد.

4125