شروع ابهام‌آمیز گران‌ترین مربی دنیا در بایرن مونیخ؛ بدون برد

شروع ابهام‌آمیز گران‌ترین مربی دنیا در بایرن مونیخ؛ بدون برد

پایگاه خبری فوتبالی -  ناگلسمن نتوانسته شروعی رویایی را در بایرن مونیخ داشته باشد هر چند که تازه در شروع فصل هستیم و نباید عجله کنیم.

به گزارش فوتبالی، گران ترین مربی تاریخ (که بایرن برای استخدامش از لایپزیش 25 میلیون یورو پرداخت) فعلا نتوانسته در بایرن در هیچ کدام ازسه بازی دوستانه پیروز شود. بایرن در اولین بازی مقابل کلن با نتیجه سه بر دو شکست خورد، در دومین بازی مقابل آژاکس به تساوی 2-2 تن داد و در مقابل گلادباخ نیز با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

حالا بایرن باید دیدار دوستانه ای مقابل ناپولی در آلیانس داشته باشد اما ناگلسمن ناامید نیست و می گوید:" بردن را به باختن ترجیح می دهم، حتی در طول پیش فصل اما نگران نیستم. بایرن قهرمان بوندسلیگا است. بازیکنانی رفته اند و تغییراتی ایجاد شده اما بسیاری از بازیکنان بدون این که همدیگر را ببینند، همدیگر را می فهمند.به تدریج بهتر می شویم. برای شما خبرنگاران هم ممکن است این اتفاق رخ بدهد و ممکن است که بعد از چهار هفته تعطیلات نتوانید کلمه "ل" را به راحتی قبل تلفظ کنید!"

بایرن فعلا به علت مصدومیت بازیکنانی نظیر لوکاس هرناندز، سوله، مارک روکا و دیویس را در اختیار ندارد و ملی پوشان نظیر لواندوفسکی، کومان، گورتسکا، مولر و کیمیش نیز هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند.  ناگلسمن یک هفته دیگر باید اولین بازی خود را مقابل برمر از دسته پنجم در مرحله اول جام حذفی خواهد داشت.

البته شروع ناگلسمن برای بایرن آسان نبوده است چرا که برخی هواداران بایرن با یادآوری دوره حضورش در مونیخ 1860 از او انتقاد کردند و در پیامی برایش نوشتند:"خوک، به تی اس وی برگرد!"

4125