پیش‎‌‎فرض سایت‌های فیفا و ای اف سی ایران را میزبان کرد/ تهران هنوز به صورت رسمی میزبان نشده است!

پیش‎‌‎فرض سایت‌های فیفا و ای اف سی ایران را میزبان کرد/ تهران هنوز به صورت رسمی میزبان نشده است!

پایگاه خبری فوتبالی- میزبانی ایران در بازی های انتخابی جام جهانی به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام نشده است اما چند روزی است که مرتب خبرهایی درباره میزبان شدن ایران مطرح شده است که به نظر صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، برخلاف اخبار اعلام شده در خصوص میزبانی ایران در دور پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر هنوز نامه ای به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است. حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت و گویی کوتاه به فوتبالی گفت:«هنوز به صورت رسمی میزبانی تهران از رقابتهای تیم ملی اعلام نشده و ما منتظر بررسی های ای اف سی و فیفا در این باره هستیم.»

کامرانی‌فر از گفتن جملات اضافی خودداری کرد اما چیزی که مشخص است سایتهای ای اف سی و فیفا به صورت پیش فرض نام ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان ایران در بازی های پیش روی مقدماتی جام جهانی اعلام می کنند و طبق اعلام حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نامه ای رسمی برای فدراسیون ایران نیامده است.

روز گذشته هم در فوتبالی خبر دادیم که در روزهای سیزدهم و چهاردهم مرداد ناظران فیفا برای بررسی وضعیت میزبانی ایران و ورزشگاه آزادی به ایران سفر می کنند و بعد از آن وضعیت مشخص می شود. البته این ماجرا هم به نظر یک بازی می آید و در بر همان پاشنه قبلی می چرخد و به خاطر کرونا و تحریم های بانکی و مالی و عدم همکاری شرکای فیفا و ای اف سی با صدا و سیمای ایران، امکان میزبانی از تیمهای ملی و باشگاهی در ایران در رقابتهای فیفا و ای اف سی وجود ندارد.

9697