برد اقتصادی برزیل و صعود به نیمه نهایی المپیک با پاس گل ریچارلیسون

برد اقتصادی برزیل و صعود به نیمه نهایی المپیک با پاس گل ریچارلیسون

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل با تک گل ماتیاس روی پاس گل ریچارلیسون توانست در مقابل مصر با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و به نیمه نهایی المپیک برسد.

برزیل

به گزارش فوتبالی، برزیل می خواهد از قهرمانی خود در المپیک دفاع کند و حالا به نیمه نهایی مسابقات رسیده اند. ریچارلیسون که با گلهای پرشمارش یکی از ستارگان مسابقات بوده زوج فوق العاده ای را در کنار ماتیاس تشکیل داده است. هر دو بازیکن زوج فوق العاده ای را در خط حمله برزیل تشکیل داده اند و به نظر می رسد که از مدعیان جدی قهرمانی در مسابقات توکیو باشند. برزیل باید منتظر مشخص شدن برنده بازی مکزیک و کره جنوبی باشد تا حریفشان در نیمه نهایی مشخص شود.

ریچارلیسون

از سویی ژاپن نیز در ضربات پنالتی توانست نیوزیلند را شکست بدهد و تقابل خود با اسپانیا را نهایی کند. بازی در وقت قانونی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که در نهایت ژاپنی ها با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند و توانستند به عنوان میزبان به نیمه نهایی مسابقات برسند. بدین ترتیب در نیمه نهایی تا کنون آسیا، آمریکای جنوبی و اروپا هر کدام یک نماینده داشته اند و باید دید که نماینده چهارم از کدام قاره خواهد بود و آیا آسیا صاحب دو نماینده می شود یا آمریکای شمالی در این مرحله حضور خواهد داشت.

4125