عکس؛ «کامبک» عالی اسپانیا با ظهور پدیده‌ای که هت‌تریک کرد

عکس؛ «کامبک» عالی اسپانیا با ظهور پدیده‌ای که هت‌تریک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیا با یک پیروزی سخت با نتیجه پنج بر دو مقابل ساحل عاج صعودش به نیمه نهایی المپیک را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا که در دقایق پایانی با اشتباه فاحش اونای سیمون گل دوم را دریافت کرده بود و شوکه شده بود به بازی برگشت و در نهایت در وقت اضافه با نتیجه پنج بر دو با گلهای رافا میر (سه بار)، دنی اولمو و اویارزابال به پیروزی رسید. رافا میر که در ولورهمپتون توپ می زند تا پیش از این بازی زیاد مورد توجه سرمربی اسپانیا نبود اما با هت تریکش شب درخشانی را داشت.

اسپانیا با بازیکنان سرشناس خود نظیر پدری، دنی اولمو و اسنسیو یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلای المپیک به شمار می رود. آنها پس از حدود سه دهه به دنبال قهرمانی در مسابقات هستند و حالا یک گام به کسب مدال نزدیک تر شده اند. در حقیقت اسپانیا حالا باید منتظر برنده بازی ژاپن و نیوزیلند باشد تا تکلیف حریفش در نیمه نهایی مشخص شود. اگر آنها به فینال برسند کسب مدال را قطعی کرده اند در حالی که در صورت شکست باید برای مدال برنز تلاش کنند.

اسپانیا در این بازی دو بار مجبور شد که کامبک بزند. ساحل عاج در شروع بازی با گل بایلی پیش افتاد، دنی اولمو ستاره لایپزیش این گل را جواب داد.در دقایق پایانی ساحل عاج با اشتباه فاحش سیمون به گل رسید اما اشتباهات پرشمار دفاعی آنها باعث شد تا پس از چند لحظه رافا میر گل تساوی را به عنوان تعویض طلایی دلافوئنته به ثمر برساند. در وقت اضافه نیز اویارزابال از روی نقطه پنالتی تیر خلاص را زد. رافا میر نیز با دو گل دیگر کار ساحل عاج را تمام کرد.

4125