استراحت طولانی مدت پرسپولیس برای شروع دوباره

استراحت طولانی مدت پرسپولیس برای شروع دوباره

پایگاه خبری فوتبالی- کادرفنی پرسپولیس تمرینات این تیم را حداقل برای ۲۰ روز تعطیل کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران به پنجمین قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.
سرخپوشان پایتخت که به واسطه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا حدود ۱۵ ماه بازی فشرده در فصل گذشته داشت با اتمام این رقابت‌ها به استراحت طولانی مدت رفت.

کادر فنی پرسپولیس با توجه به اینکه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی هنوز به پایان نرسیده است تصمیم به تعطیلی ۲۰ روزه تمرینات این تیم گرفته است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم از بازیکنان خود خواست با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا مراقب سلامتی خود باشند و به استراحت بپردازند.

اعضای کادر فنی پرسپولیس قرار است زمان شروع دور جدید تمرینات پیش فصل خود را اعلام کرده تا بازیکنان بتوانند برنامه‌ریزی کنند. احتمال می‌رود زمان تعطیلی تمرینات پرسپولیس با توجه به در پیش بودن بازی‌های تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر تغییر کند.

سازمان لیگ فوتبال قصد داشت بازی‌های فصل آینده را از دوم مهرماه آغاز کند اما صعود تیم ملی به دور نهایی این رقابت‌ها احتمال دارد این رقابت‌ها بار دیگر به تعویق بیفتد.

6641