اقدام نارنجی‌پوشان بعد از سقوط به لیگ یک؛ سایپا به دنبال امتیاز هوادار؟

اقدام نارنجی‌پوشان بعد از سقوط به لیگ یک؛ سایپا به دنبال امتیاز هوادار؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه سایپا فصل آینده با خرید امتیاز هوادار، در لیگ برتر به کارش ادامه خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، با نتایجی که در هفته پایانی لیگ رقم خورد، سایپا به همراه ماشین سازی – که سقوطش به لیگ یک از چند هفته قبل قطعی شده بود – با لیگ برتر خداحافظی کردند.

در چنین شرایطی، روزنامه فرهیختگان خبر بسیار قابل توجهی را منتشر کرده است. اینکه ممکن است سایپا با خرید امتیاز تیم هوادار، فصل آینده هم در لیگ برتر به فوتبالش ادامه دهد.

علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار که با این روزنامه صحبت کرده درباره آخرین وضعیت انتقال امتیاز این تیم گفته است: تمام سعی ما این است که با همین برند هوادار در رقابت‌های لیگ برتر تیم‌داری کنیم اما اگر نشود درنهایت مجبور می‌شویم تا تیم را بفروشیم و هوادار باید با برند و مالک جدید ادامه دهد.

او درباره شایعه انتقال امتیاز هوادار به بندرعباس هم واکنش نشان داده و چنین توضیحی داده است: تا زمانی که در لیگ دسته اول بودیم می‌توانستیم امتیاز هوادار را از تهران خارج کنیم و الان به احتمال ۹۹ درصد امتیاز باید در داخل استان جابه‌جا شود هر چند این موضوع به نتایج هفته پایانی لیگ برتر و وضعیت نهایی سایپا هم مرتبط می‌شود چون احتمال اینکه این باشگاه در صورت سقوط، گزینه خرید امتیاز هوادار باشد زیاد است.

اینکه سایپا به دنبال خرید امتیاز هوادار است، سوالی است که طبیعتا باید مدیران این دو باشگاه در موردش توضیح بدهند منتهی مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در دسترس نبود. رضا عنایتی سرمربی و مالک باشگاه هوادار هم در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت اعلام کرد هنوز هیچ چیزی درباره این موضوع نشده و تا آخر هفته تکلیف این تیم برای حضور در لیگ برتر مشخص خواهد شد.

1984