عکس؛ مسی، سوارز و فابرگاس در تعطیلات در ایبیزا

عکس؛ مسی، سوارز و فابرگاس در تعطیلات در ایبیزا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که به اسپانیا برگشته روزهای پایانی تعطیلاتش را در کنار دو دوست صمیمی و قدیمی خود لوئیز سوارز و سسک فابرگاس سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، هر چند که مسیر این سه سالهاست از هم جدا شده اما این سه بازیکن که با همدیگر در بارسلونا رفیق شده اند به رسم سنت هر ساله امسال نیز با هم به تعطیلات رفته اند. در حقیقت مسی فعلا بدون تیم است هر چند که مذاکراتی جدی برای تمدید قرارداد با بارسلونا داشته است. سوارز پس از فصلی درخشان در اتلتیکو و قهرمانی لالیگا حالا روی دومین فصلش زیر نظر سیمئونه تمرکز دارد و امسال می خواهد هم در لالیگا و هم در اروپا موفق شود. از سویی فابرگاس نیز به نظر می رسد که برای سپری کردن آخرین سالهای قبل از بازنشستگی به موناکو رفته است و در تیم فرانسوی حضور دارد.

هر سه ستاره به همراه خانواده هایشان چند روزی را به ایبیزا رفته اند که عکس هایشان به شدت وایرال شده است. یکی از این عکس ها که از بقیه بیشتر جلب توجه کرده زیر دو پنکه بسیار فرسوده و در کنار یک هوادار گرفته شده است و مشخص نیست که این  سه ستاره در این منظره نه چندان جذاب چه کار می کنند!

4125