سولشر: فرناندز کاتالیزور منچستریونایتد است/ برای فتح عناوین آماده‌ایم

سولشر: فرناندز کاتالیزور منچستریونایتد است/ برای فتح عناوین آماده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد به تمجید از برونو فرناندز ستاره پرتغالی این باشگاه پرداخت و او را کاتالیزور خواند. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه 2020، برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در این باشگاه درخشش بی نظیری تاکنون داشته است. او در هشتاد بازی موفق به زدن چهل گل شده است. البته نباید از چندین عناوین فردی بهترین بازیکن ماه لیگ برتر چشم پوشی کرد. این هافبک بیست و شش ساله در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که باید هر چه سریع‌تر به پنج سال بی جامی منچستریونایتد پایان داد. 

به نقل از سایت گل، سولشر در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: "فکر می‌کنم که در حال پیشرفت کردن هستیم. فصل پیش فصل خوبی بود، به جز این که بدون جام به پایان رسیدیم. فکر می‌کنم که همگان شاهد پیشرفت و بهبود ما بوده‌اند."

سولشر در ادامه درباره تاثیر برونو فرناندز روی تیمش گفت: "زمانی که برونو به این باشگاه آمد، همانند کاتالیزور عمل کرد و کمک شایانی به ما در کسب پیروزی بیشتر در بازی‌ها کرد. فصل پیش حس می‌کردم که می‌توانیم قدرت‌های لیگ برتر را به چالش بکشیم و حالا قدم بعدی این است که خودمان در بالای جدول باشیم. فقط باید به همین روند خود ادامه دهیم."

4416