عبدی قهرمانی را به پرسپولیس هدیه می‌دهد؟

عبدی قهرمانی را به پرسپولیس هدیه می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی عبدی می‌تواند نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هنوز ده دقیقه از بازی پیکان و پرسپولیس نگذشته بود که مهدی عبدی موفق شد روی پاس مهدی ترابی دروازه پیکان را باز کند. مهاجمی که طی هفته‌های اخیر نمایش بسیار خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته است.

عبدی که در دربی جام حذفی پنالتی خراب کرد و اجازه نداد پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسد، بعد از آن بازی به هواداران تیمش قول داد که آن اتفاق را جبران خواهد کرد و تا امروز که به بهترین شکل ممکن به قولش عمل کرده است.

او که در بازی با ماشین سازی در لیگ در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت، نه تنها در آن بازی گل زد بلکه جلوی تراکتور و در شرایطی که تیمش از حریف عقب افتاده بود، موفق شد گل تساوی را وارد دروازه محمدرضا اخباری کند و گل دومش هم که حاصل یک حرکت انفرادی زیبا بود.

حالا عبدی با زدن نهمین گلش در این فصل نه تنها در کنار احمد نوراللهی بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ محسوب می‌شود بلکه هجدهمین گل این بازیکن با پیراهن پرسپولیس می‌تواند یکی از مهمترین گلهای دوران ورزشی او محسوب شود. در بازی همزمان استقلال - سپاهان هنوز خبری از گل نیست و حتی بدون گل عبدی هم پرسپولیس تا این لحظه قهرمان لیگ برتر است.

1984