رسمی؛ آرسنال مدافع برایتون را با 50 میلیون پوند جذب کرد

رسمی؛ آرسنال مدافع برایتون را با 50 میلیون پوند جذب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - توپچی‌های لندن به صورت رسمی، خرید بن وایت مدافع جوان برایتون را با مبلغ پنجاه میلیون پوند اعلام کردند. 

به گزارش فوتبالی، آرسنال تابستان تقریبا شلوغی را سپری می‌کند. آن‌ها در ابتدا نونو تاوارس را از بنفیکا و آلبرت سامبی لوکونگا را از اندرلخت بلژیک به خدمت گرفتند و حالا بن وایت مدافع بیست و ساله و انگلیسی برایتون را خریدند. وایت قراردادی چهار ساله با توپچی‌های لندن امضا کرد و قرار است که در فصل آینده شماره چهار را بر تن کند. 

به نقل از سایت گل، میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال درباره خرید جدید این باشگاه گفت: "بن هدف مهمی برای ما بود و خوشحالیم که با او قرارداد امضا کردیم. بن در دو باشگاه بزرگ، یعنی برایتون و لیدز یونایتد فوتبال را یاد گرفته است. مربیان بسیار خوبی در باشگاه‌های برایتون و لیدز بودند و می‌دانم که بن چیزهای زیادی از آن‌ها آموخته است. او یک مدافع باهوش است و با توپ خیلی راحت کار می‌کند و سبک و استایل بازی‌اش به ما می‌خورد. البته او هنوز جوان است، اما شخصیت و نوع بازی‌اش به چیزی که در این باشگاه داریم، مطابقت دارد. بن در برنامه‌های بلند ما جا دارد و بی صبرانه منتظر دیدن بازی کردن او در لباس آرسنال هستم."

4416