صنعت نفت ۲ - ماشین سازی یک/ نفت آبادان تیم سقوط کرده را برد/ ماشینِ باخت خوب می بازد!

صنعت نفت ۲ - ماشین سازی یک/ نفت آبادان تیم سقوط کرده را برد/ ماشینِ باخت خوب می بازد!

پایگاه خبری فوتبالی- در این دیدار تیم صنعت نفت با دو گل در برابر تک گل تیم سقوط کرده، ماشین سازی به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار تیم صنعت نفت با گل‌های ناصری و ریکانی در دقیقه‌های ۹ و ۵۲ در مقابل تک گل اسدی که در وقت اضافه نیمه اول برای ماشین سازی به ثمر رسید، به برتری رسید.

با احتساب این نتیجه صنعت نفت با ۳۷ امتیاز در رتبه دهم و تیم ماشین سازی با ۱۴ امتیاز در رتبه شانزدهم لیگ بیستم را به اتمام رساندند.

ترکیب صنعت نفت

فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمود مطلق زاده، رضا خالقی‌فر، طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی، امید حامدی‌فر، سید فاخر تهامی، رضا امانی نژاد، امید خالدی و عبدالله ناصری

ترکیب ماشین‌سازی

محمدامین رضایی، وحید نعمتی، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمد امین اسدی، منصور باقری، اتابک زارعی، سینا عبداللهی، علی‌نجفی، سیدمحمد حسینی و هاتف نادری

شرح گل‌‌ها:

صنعت نفت یک - ماشین سازی صفر(عبدالله ناصری- دقیقه ۹): ضربه ایستگاهی عبدالله ناصری در دقیقه 9 از سمت چپ زمین با اشتباه عجیب در خط دفاعی ماشین و بدون برخورد به بازیکنان صنعت نفت وارد دروازه شد.

صنعت نفت یک - ماشین سازی یک(امین اسدی- دقیقه ۶+۴۵): در آخرین دقیقه از وقت تلف شده نیمه اول، محمد امین اسدی از پشت محوطه جریمه با حرکتی در عرض و ضربه ای تماشایی دروازه فرزین گروسیان و نفت آبادان را گشود.

صنعت نفت ۲ - ماشین سازی یک(طالب ریکانی- دقیقه ۵۲): با پاس تو در فرهادی، طالب ریکانی با دروازه بان ماشین سازی تک به تک شد و با یک ضربه فنی دروازه ماشین سازی را باز کرد.

7474/4154