خلعتبری: اگر پرسپولیس قهرمان شد، تبریک می گویم

خلعتبری: اگر پرسپولیس قهرمان شد، تبریک می گویم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سپاهان می گوید حتی عدم قهرمانی این تیم در رقابت های امروز لیگ برتر، چیزی از ارزش های تیم آنها را کم نمی کند.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان درخصوص دیدار با استقلال و تکلیف قهرمان لیگ بیستم گفت: بالاخره شرایط فوتبال به گونه ای رقم خورد که کار در روز آخر به اینجا کشیده شد. بازی خیلی سختی را برابر تیم خیلی خوب استقلال در پیش داریم. آنها بازیکنان خوب، کادرفنی قوی در اختیار دارند. از زمان حضور فرهاد مجیدی نتایج قابل قبولی گرفته اند و تقریبا تمام بازی هایشان را برنده از زمین خارج شده اند.

وی گفت: کار خیلی سختی داریم ولی هم ما به پیروزی احتیاج داریم و هم اینکه استقلال قصد دارد آخرین بازی خود را برنده از زمین خارج شود. ان شالله که بازی زیبایی از آب دربیاید. هواداران در استادیوم حضور ندارند ولی بینندگان از پای تلویزیون از دیدن این بازی لذت ببرند و ان شالله که ما هم بتوانیم در آخر بازی خوشحال باشیم. ولی ما باید صبر کنیم ببینیم اتفاقات فوتبالی چگونه رقم می خورد. 

مهاجم سپاهان اضافه کرد: در مجموع دوست داریم تیممان قهرمان شود ولی اگر هم اینگونه نشود، چیزی از ارزش های تیممان، بازیکنانمان، کل مجموعه سپاهان کم نمی شود. اگر پرسپولیس قهرمان شود، به آنها و هوادارانشان تبریک می گوییم. اگر امسال نشد، ان شالله بتوانیم در فصل بعد جبران کنیم. ما تا آخر بازی ناامید نیستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی را ببریم.

«آخرین باری که سپاهان در لیگ برتر شانس قهرمانی داشت و هفته آخر در استادیوم آزادی بازی کرد، مقابل پرسپولیس بود که در نهایت سرخپوشان قهرمان شدند.» خلعتبری در مورد اینکه کار آنها دوباره به ورزشگاه آزادی کشیده شده است، گفت: البته ما چند سال بعدش با آقای فرکی قهرمان شدیم. خب دیگر فوتبال همین است و نمی توان کاری کرد. شاید یک جاهایی ما باید بهتر بازی می کردیم.

او در مورد اینکه استادیوم آزادی برایشان خوش یمن خواهد بود یا خیر گفت: آزادی همیشه برای من خوش یمن بوده است. ما در فینال جام حذفی، پرسپولیس را جلوی 120 هزار هوادارش شکست دادیم. در بازی های دیگر نیز پرسپولیس را شکست داده ایم. ان شالله بتوانیم بعد از بازی بتوانیم خوشحال باشیم ولی اگر هم قهرمان نشدیم، چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی شود.به کل تیم، کادرفنی، مجموعه باشگاه و هواداران خسته نباشید می گویم، بعدا جبران می کنیم.

خلعتبری در پایان نیز گفت: اگر پرسپولیس قهرمان شد، به آنها و هوادارانشان تبریک می گوییم و ان شالله که موفق باشند.

7474