گل گهر 2 - نساجی 2/ بازگشت یک امتیازی گل گهر در سیرجان/ جشن قائمشهری ها کامل نشد

گل گهر 2 - نساجی 2/  بازگشت یک امتیازی گل گهر در سیرجان/ جشن قائمشهری ها کامل نشد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم گل گهر و نساجی بدون برنده به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار ابتدا تیم نساجی با گل‌های کلانتری و زامهران در دقیقه ۲+۴۵ و ۶۲ پیش افتاد ولی تیم نساجی با دبل منشا در دقیقه‌های ۷۱ و ۷۸ بازی را به تساوی کشاند.

با احتساب این نتیجه تیم گل گهر با ۴۵ امتیاز در رتبه پنجم و تیم نساجی با ۳۳ امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ بیستم را به پایان رساندند.

ترکیب گل گهر

مهرداد بشاگردی، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان، بهنام برزای(۵۱- محمد آقاجانپور)، میلاد زکی پور، احمدرضا زنده‌روح(۶۰- رضا شکاری)، فرشید باقری(۵۱- امین پورعلی)، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی(۶۰- گادوین منشا) و یونس شاکری

ترکیب نساجی

نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی ممشلی، ایوب کلانتری، حسین زامهران(۶۸- علی داوران(۸۳- بهزاد داوودی)، کریم اسلامی(۶۸- علی آل‌کثیر)، حامد شیری، حسن نجفی، امیرمهدی جان‌ملکی، شاهین طاهرخانی و شاهین ثاقبی

کارت زرد:

گل گهر: مرتضی تبریزی(۱+۴۵)

نساجی: ایوب کلانتری(۱۹) و امیرمهدی جان ملکی(۴+۹۰)

شرح گل:

گل گهر صفر - نساجی یک (ایوب کلانتری- دقیقه ۲+۴۵): در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول بازی ایوب کلانتری با یک ضربه سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه گل گهر را نشانه گرفت که بشاگردی مسیر توپ را تشخیص داد اما نتوانست مانع گلزنی کلانتری شود و توپ بعد از برخورد به دست او، وارد دروازه میزبان شد.

گل گهر صفر- نساجی ۲ (حسین زامهران- دقیقه ۶۲): حسین زامهران با حرکت در عرض روی پاس کریم اسلامی با یک مانور عالی برای خودش موقعیت گل ساخت و با ضربه ای دقیق دروازه گل گهر را برای بار دوم باز کرد.

گل گهر یک - نساجی ۲ (گادوین منشا- دقیقه ۷۱): گادوین منشا پنالتی اعلام شده به سود گل گهر را وارد دروازه نساجی کرد.

گل‌گهر ۲ - نساجی ۲ (گادوین منشا- دقیقه ۷۹): پاس در عرض تماشایی سعید صادقی را گادوین منشا با یک ضربه استثنایی و فنی وارد دروازه نساجی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

اینجا

7474/4154