ناظم‌الشریعه: قهرمانی در تورنمنت تایلند برای حفظ شخصیت ما در آسیا و جهان لازم بود/ تایلند مقهور نمایش زیبای بازیکنان ایران شد

ناظم‌الشریعه: قهرمانی در تورنمنت تایلند برای حفظ شخصیت ما در آسیا و جهان لازم بود/ تایلند مقهور نمایش زیبای بازیکنان ایران شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ابراز خرسندی از قهرمانی تیمش در تورنمنت تایلند، گفت تیم میزبان در دیدار فینال مقهور نمایش شاگردان او شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت تایلند گفت: بسیار خوشحالم که تیم ما به حق خود رسید و قهرمان این تورنمنت شد. البته کسب قهرمانی برای ما اولویت اصلی نبود، اما برای حفظ شخصیت فوتسال ایران در آسیا و جهان لازم بود.

وی ادامه داد: تیم‌های خوبی مانند تایلند، ازبکستان و مصر در این تورنمنت حضور داشتند. خدا را شکر می‌‎کنم که بازیکنان جوان نیز میدان دیده شدند و تحت فشار قرار گرفتند. در بازی امروز به دلیل ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر، نمایش بهتری داشتیم و توپ را بهتر به گردش در آوردیم و به طور کلی مالکیت توپ در اختیار ما قرار داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تایلند تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما مقهور نمایش زیبای بازیکنان ما شد. از کادر فنی، بازیکنان و همین‌طور تیم‌های باشگاهی تشکر می‌کنم. این قهرمانی را پس از مردم، به مرحوم پدرم که همیشه پس از هر مسابقه با من تماس می‎‌گرفت، تقدیم می‌کنم.

7474