عکس؛ وداع مدافع منچستریونایتد با اعضای رئال مادرید

عکس؛ وداع مدافع منچستریونایتد با اعضای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع میانی فرانسوی منچستریونایتد روز جمعه در تمرین رئال مادرید حضور پیدا کرد و با فلورنتینو پرز، کارلو آنچلوتی و همچنین بازیکنان رئال وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، واران در سال 2011 با 10 میلیون یورو از لانس به رئال مادرید پیوست و حالا پس از یک دهه با 50 میلیون یورو از رئال به منچستریونایتد  رفت و به چهارمین فروش گرانقیمت تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. واران در رئال مادرید چهار چمپیونزلیگ و سه لالیگا کسب کرد و حالا با خاطره ای خوش از رئال می رود تا چالش جدیدی را در لیگ انگلیس آغاز کند. او قرار است که در منچستریونایتد زوج مگوایر شود.

واران با تک تک بازیکنان رئال مادرید خوش و بش کرد و در گفتگویی کوتاه برای آنها آرزوی موفقیت کرد. مدافع فرانسوی قرار است که امروز راهی شهر منچستر شود و بعد از آن که قرنطینه پنج روزه را پشت سر گذاشت، تست پزشکی دوم را هم در منچستریونایتد بدهد و به صورت رسمی در اولدترافورد معارفه شود تا آماده شروع فصل جدید زیر نظر سولشر شود. 

واران با تیم ملی فرانسه یوروی خوبی را نداشت و حالا انگیزه بالایی دارد تا فصل خوبی را در منچستریونایتد داشته باشد و بتواند با این تیم در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی داشته باشد.

4125