لباس هالند سوژه شد؛ چرا شورت لیدز را پوشید؟

لباس هالند سوژه شد؛ چرا شورت لیدز را پوشید؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند هواداران لیدز را به شدت ذوق زده کرد چرا که تصویری از او در حین امضا دادن به هواداران منتشر شده است که شورتی با آرم باشگاه انگلیسی را پوشیده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره دورتموند در زمانی که پدرش آلف اینگ در باشگاه لیدز بازی می کرد در این شهر متولد شد و به نظر می رسد که همچنان احترام زیادی برای این باشگاه قائل است.  حالا ویدیویی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است که نشان می دهد هالند در حین امضا دادن به هواداران دورتموند، شورتی را پوشیده که آرم باشگاه لیدز روی آن است. در این تصویر بازیکن نروژی در خودرویش نشسته است و در حال امضا دادن به هواداران است.

البته این اولین باری نیست که نام لیدز و هالند به هم وصل می شود. در ماه سپتامبر نیز هالند بعد از آن که در مقابل ایرلند شمالی دو گل زد با استوارت دالاس تدارکاتچی باشگاه لیدز مواجه شد که از او خواست تا پیراهنشان را با هم عوض کنند. 

در حال حاضر خیلی بعید است که هالند به لیدز برود چرا که از باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا پیشنهاد دارد اما شاید در سالهای پایانی دوران فوتبالش چنین اتفاقی رخ بدهد و بخواهد همچون پسرش در این تیم ریشه دار و باسابقه فوتبال انگلیس بازی کند.

4125