تمجید هواداران از تکنیک بالای پسر پنج ساله مسی در بازی «خرس وسط»

تمجید هواداران از تکنیک بالای پسر پنج ساله مسی در بازی «خرس وسط»

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا اخیرا ویدیویی از تکنیک بالای پسرش مسی منتشر کرده است که در کار با توپ، پاس دادن و کنترل توپ بسیار درخشان عمل می کند.

به گزارش فوتبالی، هنرنمایی ماتئو پسر پنج ساله مسی با واکنش های مثبتی از جانب هواداران ستاره آرژانتینی منتشر کرده است.  این ویدیو بیش از 20 میلیون بازدید داشته است. 

در طول این کلیپ ماتئو که در حال انجام بازی خرس وسط در کنار پدرش است همه کار می کند تا مانع از رسیدن توپ به پسربچه ای شود که سعی در گرفتن توپ شود. یک کاربر توئیتری در مورد پسر مسی نوشته است:" ماتئو بسیار پرانرژی و قدرتمند است. خیلی سریع فکر می کند و بسیار سریع به توپ ضربه می زند." و دیگری نوشته است:" لعنت! ماتئو تکنیک خوبی دارد. شاید حرفم زیاده از حد به نظر برسد اما نشانه هایی از مسی را در او می بینم." و دیگری نوشته است:" مسی پسر بیچاره را به زانو در آورد."

مسی 34 ساله به همراه خانواده اش برای تعطیلات به میامی رفته بود که چهارشنبه به بارسلونا برگشت.  ستاره آرژانتینی این روزها منتظر مشخص شدن تکلیف تمدید قراردادش است تا بعد از آن در تمرینات زیر نظر کومان شرکت کند. بارسایی ها امیدوارند که تمدید قرارداد لئو در روزهای آینده نهایی شود.

4125