مسی به خاطر انتشار تماس با خانواده‌اش چقدر از «واتس‌اَپ» پاداش گرفت؟

مسی به خاطر انتشار تماس با خانواده‌اش چقدر از «واتس‌اَپ» پاداش گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی پس از قهرمانی در کوپا آمریکا تماسی تصویری با خانواده اش گرفت تا مدال طلایش را به آنها نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 34 ساله در تماسی تصویری با همسر و فرزندانش پس از پیروزی یک بر صفر مقابل برزیل در ماراکانا در مورد قهرمانی صحبت کرد. لئو گفتگوی گرمی با خانواده اش داشت و حالا اپلیکیشن واتس اپ به عنوان تبلیغات به لئو پول داده است تا جزئیات این تماس را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک بگذارد. مسی در توضیح این پست اینستاگرامی نوشته است:"عجب لحظه خاصی! این لحظه درست بعد از فینال ثبت شد که در آن زمان در حال جشن گرفتن قهرمانی کوپا آمریکا بودم و از طریق واتس اپ با خانواده ام تماس تصویری گرفتم."

در حال حاضر مشخص نیست که واتس اپ چقدر به مسی برای این پیام تبلیغاتی پول داده است هر چند که گفته می شود که لئو برای هر پیام تبلیغاتی که در اینستاگرامش منتشر می کند، 700 هزار یورو دریافت می کند هر چند که ممکن است مسی مبلغ بیشتری را برای این تبلیغ ویژه دریافت کرده باشد.

یکی از هواداران در توئیتر به تبلیغ واتس اپ توسط مسی واکنش نشان داده و نوشته است:" از عکس گرفتن در کنار آنتونلا در تعطیلات تا تبلیغات با حمایت واتس اپ. مسی به نظر می رسد که به خوبی وارد بازی تبلیغات ایسنتاگرامی شده است."

یک هوادار دیگر هم به شوخی نوشته است که مسی پس از آن که دستمزدش را در بارسلونا کم کرده مجبور است که به دنبال راه های درآمد دیگری داشته باشد:" مسی تبلیغات انجام می دهد تا کاهش دستمزدش را جبران کند."

مسی چهارشنبه پس از سپری کردن تعطیلات به بارسلونا برگشته و منتظر توافق برای تمدید و بازگشت به تمرینات است.

4125