جزئیات توافق مالی کی‌روش با عراق

جزئیات توافق مالی کی‌روش با عراق

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد خواسته‌های کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال عراق، مورد موافقت این مجموعه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی عراق و همچنین مذاکره عراقی‌ها با سرمربی اسبق تیم ملی ایران بسیار طولانی شده، خبرهایی در رسانه‌های این کشور منتشر شده که نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش به نیمکت عراق نزدیک شده است.

رسانه‌های عراقی در خبری مشترک از خواسته‌های مالی سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا از فدراسیون فوتبال عراق رونمایی کرده‌اند که عراقی‌ها مشکلی با آن ندارند.

بر اساس این گزارش، ارزش قرارداد مربی پرتغالی با تیم ملی عراق، 1.7 میلیون دلار است که او در ابتدای کار 500 هزار دلار از این مبلغ را دریافت خواهد کرد و 1.2 میلیون دلار باقیمانده هم به عنوان حقوق ماهیانه به این مربی پرداخت خواهد شد.

 در صورت صعود تیم ملی عراق به جام جهانی 2022، 300 هزار دلار به عنوان پاداش به حساب کارلوس کی‌روش واریز خواهد شد.

حالا باید دید موافقت عراقی‌ها با خواسته‌های کی‌روش باعث نهایی شدن توافق او با فدراسیون فوتبال عراق خواهد شد و او به عنوان سرمربی این کشور روبروی دراگان اسکوچیچ و شاگردانش قرار خواهد گرفت یا اینکه باز هم باید منتظر اخبار متفاوتی درباره نیمکت تیم ملی عراق باشیم.

1984