عکس؛ شروع روند گلزنی پسرخاله هالند با استایلی مشابه ستاره دورتموند

عکس؛ شروع روند گلزنی پسرخاله هالند با استایلی مشابه ستاره دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ براوت هالند، در فصلی که گذشت در دورتموند عملکرد بی نظیری داشت و نگاه رسانه های مختلف دنیای فوتبال را به خود جلب کرد و بسیاری معتقدند که این بازیکن می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال شود.

به گزارش فوتبالی، اما به نظر می رسد که ژن فوتبال در خانواده ارلینگ هالند وجود دارد چرا که پسر خاله او یعنی آلبرت براوت تیالند هم که تنها 17 سال دارد و آمار بی نظیر گلزنی در رده های پایه باشگاه مولده در نروژ داشته است، اکنون راهی تیم بزرگسالان مولده در نروژ شده است و اولین گلزنی خود را استارت زده است.

نکته ای که در رابطه با تیالند وجود دارد، این است که از نظر ظاهری تشابه جالبی با پسر خاله خود یعنی هالند دارد. تیالند علاوه بر تشابه چهره، در سبک بازی و استایل حرکت کردن و همچنین استایل خوشحالی کردنش، تشابهاتی با هالند دارد که باعث شده تصاویر او مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد و با هالند مقایسه شود.

هالند به طور کلی سبک خاص در حرکت کردن دارد و اصطلاحا به سبک ویژه ای فوتبال بازی می کند که به نظر می رسد پسر خاله او یعنی تیالند هم به او شبیه است و ممکن است تا چند سال دیگر روند هالند را در پیش بگیرد!

1470