عکس؛ سوژه شدن نحوه لباس پوشیدن بکام در دیدار با پوگبا

عکس؛ سوژه شدن نحوه لباس پوشیدن بکام در دیدار با پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی دیوید بکهام، اسطوره منچستر یونایتد و رئال مادرید با پل پوگبا دیدار داشته است که البته این دیدار حاشیه ساز شده و باعث ایجاد سوژه های جالب هم برای دیوید بکهام و هم برای پل پوگبا شده است.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکهام خود سال ها در خط هافبک منچستریونایتد توپ می زد و تبدیل به اسطوره این باشگاه شده بود و اکنون با پوگبایی دیدار کرده است که علی‌رغم سال ها حضور در منچستریونایتد اما همواره حواشی زیادی داشته است و در بیشتر نقل و انتقالات حرف و حدیث هایی پیرامون جدایی اش از منچستر یونایتد مطرح بوده است.

اکنون در این دیدار دوستانه پوگبا و دیوید بکهام علاوه بر لباس های جالب پوگبا، که همواره در جا های مختلف لباس هایی متفاوت می پوشد و مورد توجه قرار می گیرد، طرز لباس پوشیدن دیوید بکهام هم سوژه شده است.

بکهام همواره به عنوان یک مدل و یک انسان شیک‌پوش شناخته می شود اما در اینجا می بینیم که در حالی که دمپایی پوشیده است، پایین شلوارش را هم درون جوراب خود گذاشته است و بدین ترتیب همین قضیه موجب سوژه شدن او شده است چرا که به نظر می رسد او در این موقعیت بیش از حد به خود آسان گرفته است!

1470