عکس؛ پیکه و باز هم تکرار سلفی‌های تکراری!

عکس؛ پیکه و باز هم تکرار سلفی‌های تکراری!

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا در این روز ها در صفحه شخصی خود در اینستاگرام سلفی هایی کاملا تکراری و با یک ژست منتشر می کند و مشخص نیست که هدفش از انجام این کار چیست.

به گزارش فوتبالی، پیکه به تازگی باز هم یک عکس سلفی دیگر از خودش به سبک همان سلفی های تکراری روز های اخیر منتشر کرده است تا بدین ترتیب همچنان به این رفتار خود ادامه دهد. پیکه به طور کلی بازیکنی است که در شبکه های اجتماعی حاشیه سازی های زیادی دارد و همواره با فعایت های عجیب و غریب خود در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام باعث ایجاد سوژه می شود.

اما ماجرای این سلفی های جرارد پیکه از جایی شروع شد که او ریش هایش را تراشید و قیافه ای شبیه به نوجوان ها پیدا کرد. پس از آن بود که پیکه به طور مداوم شروع به گرفتن این سلفی ها از نمایی نزدیک به صورتش کرد و آن ها را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتشار در آورد تا هم هواداران بارسلونا و هم سایر افراد را متعجب کند.

اگر نگاهی به صفحه اینستاگرام این مدافع با سابقه بارسلونا بزنیم می بینیم که پر از سلفی هایی تکراری شده است که پیکه به تازگی یک سلفی تکراری را باز هم تکرار کرده است!

1470