جنگ سیدجلال و وریا برای گلزن‌ترین مدافع

جنگ سیدجلال و وریا برای گلزن‌ترین مدافع

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال در این فصل در قامت گلزن تیم خود نیز عملکرد مناسبی به جا گذاشته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سیدجلال حسینی مدافع میانی و کاپیتان پرسپولیس با ۴ گل زده در این فصل و در سمت مقابل وریا غفوری با ۶ گل زده، نمایش تهاجمی موفقی از خود به جا گذاشته‌اند. البته کاپیتان آبی‌ها به عنوان پنالتی‌زن تیمش سهم مناسبی از این آمار را با توجه به این ماموریت از آن خود کرده است.

اکنون در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل باید دید جنگ کاپیتان‌های سرخابی در نقش گلزنی به سود کدامیک از آنها خاتمه خواهد یافت. هرچند خیلی بعید به نظر می‌رسد که سیدجلال حسینی به عنوان مدافع بتواند اختلاف دو گله خود با وریا را در هفته پایانی کاهش دهد و این موضوع را هم باید در نظر گرفت که او طی دیدارهای اخیر نیمکت نشین شده و شاید شانس اندکی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش برابر پیکان نیز داشته باشد.

سیدجلال حسینی اما با بهترین آمار گلزنی در این فصل، سهم زیادی نیز در جایگاه کنونی سرخپوشان با گل‌های سه امتیازی‌اش داشته است و اکنون این شانس را دارد تا با دستیابی احتمالی به قهرمانی دیگر در جمع پرسپولیسی‌ها رکوردی خیره‌کننده‌ و شاید دست نیافتنی با هشت قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود ثبت کند.

1470