میلانی ها در خطر از دست دادن یک هدف نقل و انتقالاتی دیگر

میلانی ها در خطر از دست دادن یک هدف نقل و انتقالاتی دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - با پیشنهاد 25 میلیون یورویی زنیت برای نیکولا ولاشیچ، میلان در معرض خطر از دست دادن یک هدف دیگر خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، میلان پس از اقدامات یوونتوس برای جذب کایو ژرژ، در تلاش است تا این مهاجم سانتوس برزیل را به بازگشت به توافق شخصی پیشین خود با روسونری تشویق کند. علی رغم این که طرفداران سن سیرو اطمینان داشتند که در مورد شرایط شخصی با کایو ژرژ توافق کرده اند، اما مذاکرات این بازیکن با مدیران در مراحل پیشرفته ای قرار دارد و حالا شانس پیوستن این بازیکن برزیلی به بیانکونری خیلی بیشتر از میلان و بقیه تیم هاست.

میلانی ها همچنین می توانند نیکولا ولاشیچ را از دست بدهند، زیرا طیق گزارشات منابع ایتالیایی، باشگاه زنیت سن پترزبورگ 25 میلیون یورو به او پیشنهاد کرده است که بسیار نزدیک به قیمت درخواست 30 میلیون یورویی روسونری است. مطمئنا انتقال ولاشیچ به زنیت، چیزی نیست که زسکا مسکو بخواهد انجام دهد، زیرا یک رقابت سخت بین دو باشگاه روسی وجود دارد و اگر ولاشیچ به زنیت برود، هواداران زسکا از این موضوع بسیار عصبانی خواهند شد.

با این حال، میلان فقط ارائه پیشنهاد قرارداد قرضی به علاوه بند خرید دائمی را برای ولاشیچ در نظر دارد.

ولاشیچ فوتبال روسونری و سری آ را ترجیح می دهد زیرا این بازیکن 23 ساله از سال 2018 و پس از جدایی از اورتون، در فوتبال روسیه به سر می برد.

9404