پاریسن ژرمن پیش از راموس به دنبال واران بوده است

پاریسن ژرمن پیش از راموس به دنبال واران بوده است

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس در این تابستان به صورت بازیکن آزاد راهی پاریسن ژرمن شد تا پس از سالیان سال حضور در رئال مادرید و کاپیتان شدن در این تیم، دیگر برای فصل آینده در رئال مادرید نباشد و هواداران رئال مادرید جای خالی او را احساس کنند.

به گزارش فوتبالی، اما علاوه بر سرخیو راموس، رافائل واران هم از رئال مادرید جدا شد و این بازیکن راهی منچستر یونایتد شده است. بدین ترتیب هر دو مدافع وسط رئال مادرید در این تابستان از تیم جدا شدند تا خط دفاعی رئال مادرید به طور کامل دچار تغییر و تحول شود و زوج واران راموس که سال ها در رئال مادرید فیکس بود و افتخارات زیادی کسب کرده بود، به خاطرات بپیوندد.

اما اکنون فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت گفته است که پاریسن ژرمن در ماه مارس، و پیش از اینکه با سرخیو راموس به توافق برسد و او را جذب کند، به دنبال خرید رافائل واران بوده است اما در نهایت از انجام این کار منصرف شده است چرا که امکان جذب راموس برای پی اس جی فراهم شده و جذب راموس بسیار کم هزینه تر از واران بوده است. راموس به عنوان بازیکن آزاد راهی پی اس جی شد اما واران با 50 میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوست.

1470