سولشر: درباره جراحی با رشفورد صحبت می کنم/ از وضعیت 3 بازیکن بی خبرم

سولشر: درباره جراحی با رشفورد صحبت می کنم/ از وضعیت 3 بازیکن بی خبرم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی منچستر یونایتد توضیحاتی درباره عمل جراحی رشفورد و آمادگی جسمانی فرد، مگوایر و شاو ارائه داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، شیاطین سرخ در حال تصمیم گیری درباره جراحی یا عدم جراحی مارکوس رشفورد، مهاجم 23 ساله خود هستند. اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد آماده تصمیم گیری در مورد اعزام یا عدم اعزام مارکوس رشفورد برای عمل جراحی شانه است اما اذعان می کند که در زمینه آمادگی جسمانی لوک شاو، فرد و هری مگوایر هنوز اطلاعات دقیقی ندارد.

شیاطین سرخ آماده استقبال از بازگشت ستاره های بین المللی خود از مسابقات قهرمانی جام ملت های اروپا و آمریکای جنوبی هستند. آن هایی که در مراحل پایانی این رقابت ها با تیم های انگلیس و برزیل حضور داشتند، هنوز به تمرینات پیش فصل ملحق نشده اند؛ از جمله رشفورد که باید در مورد بهبودی او از مصدومیتی که می تواند حضورش در شروع لیگ برتر را به تاخیر بیاندازد، تصمیم مهمی گرفته شود.

سولشر پس از تساوی 2-2 تیمش در بازی دوستانه مقابل برنتفورد در مورد احتمال انجام عمل جراحی شانه روی مهاجم ملی پوش خود به خبرنگاران گفت:

"احتمالا با مارکوس در چند روز آینده صحبت و این موضوع را بررسی می کنیم و بعد تصمیم می گیریم. آن چه برای او و باشگاه بهترین است، باید در تصمیم گیری لحاظ شود. من با بازیکنانی که هنوز برنگشته اند، صحبتی نداشته و اطلاعاتی در مورد نحوه آمادگی جسمانی آن ها دریافت نکرده ام."

"همه روز دوشنبه آینده برای تمرین آماده می شوند و سپس ما دو هفته تا شروع لیگ فرصت داریم. این بدان معناست که آن ها از آخرین بازی برای تیم های ملی خود، سه هفته وقت استراحت داشته اند. بنابراین خواهیم دید که آن ها از نظر آمادگی جسمانی در چه سطحی هستند زیرا این، به آن ها بستگی دارد که در طول تعطیلات چه کار کرده اند. من نمی توانم آن ها را در شرایطی که ایمن نیست و ممکن است سلامتی شان را به خطر بیاندازد، بازی دهم."

تیم سولشر دو بازی دوستانه دیگر در تابستان دارد تا بعد از آن، فصل جدید لیگ برتر را در خانه مقابل لیدز در 14 آگوست آغاز کند.

9404