بارسلونا در فکر جدایی از هافبک بوسنیایی

بارسلونا در فکر جدایی از هافبک بوسنیایی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای ثبت قرارداد چهار خرید جدید خود و تمدید قرارداد لیونل مسی، ناگزیر است که حقوق بازیکنان خود را در تابستان امسال کاهش دهد و پیانیچ که ورودش با انجام یک مبادله با آرتور ملو صورت گرفته، برای بارسایی ها بسیار کم بازی کرده و در عین حال دستمزد بالایی هم دریافت می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، خلاص شدن از پرداخت دستمزد بالای میرالم پیانیچ برای بارسلونا تاکنون دشوار بوده است، به خصوص به دلیل پرداخت 64 میلیون یورویی باشگاه کاتالانی برای این هافبک بوسنیایی، بلوگرانا هم اکنون در پیچ و خم مسائل مربوط به رعایت قوانین فیرپلی مالی یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا گرفتار شده است.

اما تنها نقطه امید آبی اناری ها را می توان در شرایط کنونی باشگاه سابق پیانیچ یعنی یوونتوس جستجو کرد. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تازه بازگشته تورینی ها مشتاق بازگشت هافبک بوسنیایی به سری آ و باشگاه یوونتوس است اما بیانکونری از نحوه فسخ قرارداد پیانیچ با بارسا اطمینان ندارد.

بر اساس این گزارش، بارسلونا فقط برای کم کردن هزینه دستمزد پیانیچ از روی دوش خود، تنها پیشنهاد دو ساله قرضی را می پذیرد، اما تا کنون هیچ پیشنهادی از طرف یوونتوس ارائه نشده است.

گفته می شود که مسابقه تدارکاتی پیش فصل بارسا و یوونتوس در جام خوان گامپر در نیوکمپ می تواند فرصت بسیار مهمی برای گفتگوهای نقل و انتقالاتی بین دو باشگاه در خصوص پیانیچ باشد.

9404