شرایط سخت اودگارد در رئال مادرید/ پایان این همکاری نزدیک است؟

شرایط سخت اودگارد در رئال مادرید/ پایان این همکاری نزدیک است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد دوران همکاری مارتین اودگارد و رئال مادرید رو به پایان است. او سال گذشته پیش از پایان کار زیدان در مادرید و قبل از آن که به صورت قرضی به رئال سوسیه داد برود، پسر طلایی زین الدین زیدان در جمع کهکشانی ها بود اما کمی بعد شرایط برای او سخت شد زیرا آن قدری که انتظار داشت به او بازی نرسیده بود؛ بنابراین طی یک تصمیم درست، در ژانویه درخواست کرد که به آرسنال قرض داده شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، با شروع پیش فصل، درک این که چرا یک بار دیگر مارتین اودگارد از برنامه های رئال مادرید خارج است، دشوار است. بر اساس شرایط تمرینی رئالی ها در این سه هفته گذشته، به نظر می رسد که اودگارد در صف هافبک های این تیم قرار دارد. او می داند که کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ در خط هافبک این تیم از او جلوتر هستند و فده والورده نیز هست. با این حال به نظر می رسد این واقعیت که کارلو آنچلوتی به بازیکنانی مانند ایسکو و مارسلو فرصتی دوباره می دهد تا خود را اثبات کنند، باید اودگارد را به آینده امیدوار کند.

این احتمال وجود دارد که اودگارد پس از شش سال حضور توام با قرض داده شدن های مکرر و اختلاف نظر با مربیان و مدیران رئال و انجام فقط یازده بازی با پیراهن معروف لوس بلانکوس، اکنون برای رئال مادرید بازیکن مناسبی نباشد. شاید در نظر این بازیکن چنین باشد که با وجود این همه مشکلات، ارزشش را ندارد که برای موقعیت خود در رئال مادرید بجنگد و او ترجیح دهد به یک باشگاه سطح پایین تر برود ولی دقایق بیشتری را در آن جا بازی کند.

در حقیقت این بازیکن نروژی کار راحتی در رئال ندارد، زیرا جابجایی او با بهترین هافبک تاریخ رئال مادرید کار ساده ای نیست و نیمکت نشین کردن مودریچ کاری نیست که زیدان، آنچلوتی یا هر کس دیگری بخواهد انجام دهد. همچنین اودگارد در سن 22 سالگی هنوز موفق نشده توانایی های خود را به طور کامل به نمایش بگذارد تا در نتیجه آن، بتواند در خط هافبک رئال جایگاه خود را به دست آورد. توانایی های فوتبالی او هنوز باید در برنابئو دیده شود. او هنوز حتی پنج بازی کامل و مستمر را تجربه نکرده تا نشان دهد چه توانایی هایی دارد و چه کاری می تواند در زمین بازی انجام دهد، اما در رئال مادرید شرایط همین گونه است. این موضوع می تواند یک مسأله ذهنی مهم برای بازیکنانی باشد که برای رئال بازی می کنند و چیزی است که باید در شخصیت بازیکن جای داشته باشد. با بررسی شرایط اودگارد در رئال مادرید، این تصور به وجود می آید که باشگاه و بازیکن پس از عدم تناسب نسبت به هم، از یکدیگر خسته شده اند و در پایان این همکاری قرار گرفته اند.

9404