سانچو و ضرر بازیکنانی که از بازی کنار او بازمی مانند

سانچو و ضرر بازیکنانی که از بازی کنار او بازمی مانند

پایگاه خبری فوتبالی - از دست دادن فرصت بازی کنار سانچو شاید در آینده باعث پشیمانی بازیکنانی شود که تیم را ترک می کنند.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو بازیکنی است که یونایتد مدت زمان زیادی منتظر جذبش بود و بازیکنان تیم قطعا مشتاق بازی کنار او هستند. اما همه بازیکنان یونایتد فرصت بازی کنار او را پیدا نخواهند کرد و به احتمال فراوان برخی از آن ها اولدترافورد را ترک خواهند کرد. جیدون سانچو هفته آینده به تمرینات شیاطین سرخ اضافه خواهد شد و به نظر می رسد این بازیکن انگلیسی نقش مهمی در ترکیب تیم خواهد داشت.

جسی لینگارد:

جسی تا اینجای کار عملکرد خوبی در بازی های پیش فصل داشته است و موفق به گلزنی نیز شده است. اما پس از عملکرد خارق العاده ای که لینگارد در وستهم داشت، یکی از بازیکنانی است که یونایتد می تواند به آسانی به فروش برساند و پول خوبی به دست بیاورد. هنوز تصمیم نهایی درباره آینده لینگارد گرفته نشده است.

لینگارد و سانچو در تیم ملی همبازی بوده اند و در خلال مسابقات یورو 2020 نیز هر دوی آن ها در تیم ملی انگلیس حضور داشتند. جسی و جیدون علاوه بر فوتبال، شوخ طبعی بالایی هم دارند و هر دو نیز در پست های هجومی بازی می کنند و بنابراین درون و بیرون زمین با یکدیگر تعامل مستمر دارند.

پل پوگبا:

آخرین ملاقات پوگبا و سانچو به ساخت کلیپی تبلیغاتی برای کمپانی پپسی در سال جاری بر می گردد.

سانچو می تواند باعث شود پوگبا فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی های خود داشته باشد. جیدون با فرارهای رو به جلو، از پیش رو برداشتن بازیکن مقابل و فضاسازی برای بازیکنان دیگر، این امر را میسر می سازد.

آینده پوگبا نیز مبهم است و از آنجایی که تنها یک سال از قرارداد وی باقی است، شاید یونایتد مجبور به تصمیم گیری هر چه سریع تر درباره این موضوع باشد. پیوستن واران فرانسوی به یونایتد نیز ممکن است در تصمیم پوگبا برای ماندن یا رفتن موثر باشد.

آنتونی مارسیال:

مارسیال هنوز به تمرینات تیم اضافه نشده است. آخر هفته گذشته گمانه زنی هایی درباره احتمال خروج مارسیال از منچستر مطرح شد و نشریه استار مدعی شد که یونایتد گزینه فروش او را بررسی خواهد کرد.

از دست دادن فرصت بازی کنار سانچو ممکن است برای مارسیال ناامید کننده باشد. بازی کنار یکی از بهترین سازندگان موقعیت اروپا می تواند به نفع او تمام شود. مارسیال باید نسبت به فصل گذشت عملکرد بهتری به نمایش بگذارد تا لایق حضور در ترکیب اصلی یکی از بزرگ ترین تیم های اروپا باشد.

سانچو می تواند فرصتی طلایی برای احیا شدن در اختیار مارسیال قرار دهد، بنابراین از دست دادن این فرصت ممکن است برای مارسیال بسیار ناگوار باشد.

9404