سولشر: سانچو و واران تفاوت‌ها را رقم خواهند زد

سولشر: سانچو و واران تفاوت‌ها را رقم خواهند زد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اعتراف کرد که باشگاه با جذب رافائل واران مدافع فرانسوی و جیدون سانچو ستاره انگلیسی، به تمام درخواست‌های او عمل کرده است. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ تابستان شلوغی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها در ابتدا جیدون سانچو وینگر بروسیا دورتموند را با مبلغ هفتاد و سه میلیون به خدمت گرفتند و در این هفته نیز به صورت رسمی رافائل واران مدافع فصل گذشته رئال مادرید و قهرمان جام جهانی 2018 را جذب کردند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی نروژی منچستریونایتد اعلام کرد که باشگاه با جذب سانچو و واران یک اعلامیه فرستاد. سولشر در این خصوص گفت:  "همانطور که قبلا گفتم، فکر ‌می‌کنم که تمامی مربیان دوست دارند سریع‌تر بازیکنان مورد علاقه خود را جذب کنند و ما امسال توانستیم این موضوع را به بهترین شکل مدیریت کنیم. این دو بازیکن تفاوت‌های بزرگی را برای ما رقم خواهند زد. رافائل واران در دوران اوج خود قرار دارد و هم سن با هری است و یک سال از اریک بایی و چند سال از ویکتور لیندلوف بزرگ‌تر است. درباره جیدون، انتقال شگفت انگیزی بود. به عنوان یک سرمربی دیگر نمی‌توانید درخواست حمایت بیشتر داشته باشید وقتی به این سرعت، دو بازیکن جذب می‌کنید. قبل از پایان فصل نقل و انتقالات در وضعیت خوبی قرار داریم."

4416