آینده ستاره رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

آینده ستاره رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - بار دیگر شایعات در مورد آینده مارتین اودگارد ستاره نروژی رئال مادرید قوت گرفته و حالا این بازیکن نیز این شایعات را رد نمی‌کند. 

به گزارش فوتبالی، چند سال پیش، اودگارد یکی از بزرگ‌ترین امیدهای رئال مادرید برای چند فصل آینده بود و سران لوس بلانکوس امیدوار بودند که بتوانند ترکیبی از بازیکنان نسل جوان بسازند. این تغییرات هنوز اعمال نشده و هنوز خیلی از جوانان رئال مادرید به بلوغ فوتبالی نرسیده‌اند. با این حال عملکرد کهکشانی‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی اصلا جالب نبوده و آن‌ها تنها موفق به جذب داوید آلابا مدافع اتریشی فصل گذشته بایرن مونیخ شده‌اند. 

به نقل از مارکا، حالا پس از گذشت سه هفته از منصوب شدن کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید، بار دیگر شایعات پیرامون اودگار قوت گرفت. کادنا سر مدعی است که اودگارد احتمال بازگشتش به آرسنال را رد نکرد و البته این باشگاه شمال لندنی نیز به تمایل به انجام این انتقال دارد. اودگارد در فصل گذشته شش ماه به صورت قرضی در آرسنال بازی کرد. 

زیدان در اوایل فصل گذشته او را به صورت مرتب بازی می‌داد و سپس وی را نیمکت نشین کرد. با بازگشت آنچلوتی، اودگارد امیدوار است که شروع جدیدی در سانتیاگو برنابئو داشته باشد، اما مشکلات مالی رئال مادرید باعث شده تا این باشگاه دست به فروش چند بازیکن خود بزند.

4416