ویدال: می‌خواهم در اینتر نشان دهم که کی هستم

ویدال: می‌خواهم در اینتر نشان دهم که کی هستم

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال هافبک شیلیایی اینتر اعلام کرد که قصد ترک نراتزوری را ندارد و می‌خواهد به دنیا نشان دهد که چه قابلیت‌هایی دارد. 

به گزارش فوتبالی، ویدال هافبک سابق بایرن مونیخ، بارسلونا و یوونتوس در ماه می سی و چهار ساله خواهد شد و قراردادش در سال 2022 به پایان خواهد رسید. البته او می‌تواند یک سال بیشتر قراردادش را تمدید کند. او در این چند وقت اخیر به باشگاه‌های قطری و آمریکای جنوبی لینک شد و حتی رسانه‌های ایتالیایی مدعی بودند که اینتر می‌خواهد او را به خاطر دستمزد بالا به فروش برساند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، به هر حال به نظر نمی‌رسد که ویدال حتی بعد از ترک آنتونیو کونته نیز، قصد ترک جوزپه مه‌آتزا را داشته باشد. او در فصل گذشته موفق شد به قهرمانی سری آ برسد و حالا باید خودش را برای فصل جدید زیر نظر سیمونه اینزاگی آماده کند. ویدال در گفت و گویی با اینتر tv گفت: "با سرمربی جدید دیدار کردم و در سه روز اخیر با او حرف زده‌ام. فکر می‌کنم که او مربی خوبی است، زیرا به بازیکنان تیم احساس خوبی می‌دهد. همچنین با هم تیمی‌هایم نیز صحبت کردم و آن‌ها به سختی تمرین می‌کنند تا فصل خوبی در سری آ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. من با باشگاه حرف زدم و آن‌ها به من اعتماد دارند. باید به دنیا نشان دهم که ویدال کیست و چه توانایی‎هایی دارد."

4416