ستاره منچستریونایتد: می‌توانیم در فصل آینده همه عناوین را فتح کنیم

ستاره منچستریونایتد: می‌توانیم در فصل آینده همه عناوین را فتح کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی است که آن‌ها می‌توانند در فصل آینده در همه جام‌ها و تورنمنت‌ها به قهرمانی برسند. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ از زمان قهرمانی در لیگ اروپا در سال 2017، به هیچ عنوان قهرمانی نتوانستند دست پیدا کردند. اگر چه آن‌ها در فینال لیگ اروپا فصل گذشته حاضر بودند، اما در نهایت مغلوب ویارئال شدند. حالا به نظر اوضاع کمی با قبل تفاوت دارد. آن‌ها بالاخره توانستند هدف اول چند ماه اخیر خود، یعنی جیدون سانچو را مبلغ هفتاد و سه میلیون پوند از دورتموند به خدمت بگیرند و سپس با رافائل واران مدافع رئال مادرید و قهرمان جام جهانی 2018 قرارداد امضا کردند. 

به نقل از سایت گل، حالا فرناندز اطمینان دارد که آن‌ها مدعی اصلی قهرمانی در لیگ و اروپا هستند. او در این باره گفت: "مثل همیشه فکر می‌کنم که ما برای قهرمانی در جام و مسابقاتی شانس داریم. فصل گذشته بدشانس بودیم که نتوانستیم به هیچ جامی برسیم. به فینال لیگ اروپا صعود کردیم، اما با بدشانسی آن را از دست دادیم. منچستریونایتد حریف سرسختی برای هر حریفی در هر جامی خواهد بود. من به خاطر این که این باشگاه برای قهرمانی در هر مسابقاتی شانس دارد، در الدترافورد هستم."

4416