مسی فعلا به تمرینات بارسلونا بر نمی‌گردد

مسی فعلا به تمرینات بارسلونا بر نمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، با اتمام تعطیلات خود در میامی آمریکا و پس از آن در جمهوری دومینیکن، اکنون به بارسلونا برگشته است تا بدین ترتیب درمورد آینده اش تصمیم گیری کند که آیا به طور رسمی می خواهد در این باشگاه بماند و تمدید خواهد کرد یا راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رسانه های مختلف گزارش داده بودند که لیونل مسی به زودی قرارداد جدیدش را با باشگاه بارسلونا به امضا می رساند و می خواهد در بارسلونا بماند. مسی 63 روز است که از بارسلونا دور بوده است و قراردادش در این مدت با بارسا تمام شده و تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است.

مسی تمرکز خود را روی رقابت های کوپا آمه ریکا گذاشته بود و به همراه تیم ملی کشورش توانست در این رقابت ها به قهرمانی برسد و اولین جام ملی خود را به دست بیاورد. مسی پس از آن راهی تعطیلات شد و ابتدا به میامی در آمریکا رفت و سپس راهی دومینیکن شد.

اکنون مسی به بارسلونا بازگشته است تا احتمالا قرارداد خود را تمدید کند اما به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، مسی هنوز به تمرینات بارسلونا اضافه نخواهد شد و این اتفاق تنها زمانی رخ خواهد داد که مسی قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و رسما دوباره بازیکن بارسا شود. احتمالا روز دوم آگوست این قرارداد جدید به امضا برسد.

1470