عکس؛ امضا کردن پیراهن رئال مادرید توسط مدافع بارسلونا

عکس؛ امضا کردن پیراهن رئال مادرید توسط مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی تصویری از کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا در برخی از رسانه ها و همچنین شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد این بازیکن در حال امضا زدن پیراهن رئال مادرید است که در دست یک پسر که احتمالا هوادار رئال مادرید است قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، این تصاویر برای کلمنت لنگله حاشیه ساز شده و او را تبدیل به یک سوژه کرده است چرا که او چند روز قبل از این ماجرا در یک بازی دوستانه برای بارسلونا بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته بود اما اکنون در اقدامی عجیب پیراهن رئال مادرید را که حریف دیرینه و سنتی بارسلونا است، امضا کرد.

جالب اینجاست که این پسر هوادار هم با پیراهن رئال مادرید به سمت لنگله آمد و به دنبال امضا گرفتن از او بود و پس از اینکه موفق شد تصویر آن پیراهن را به همراه امضای لنگله به اشتراک گذاشت.

عملکرد لنگله در بارسلونا به شکلی بوده است که هواداران بارسلونا انتقادات زیادی به او داشته اند و اکنون انتشار این تصاویر موجب شده که تنور انتقادات نسبت به این مدافع فرانسوی داغ تر هم شود. لنگله در یورو عملکرد ضعیفی داشت اما شرایط در بارسلونا به شکلی پیش می‌رود که احتمالا او دوباره تبدیل به مدافع ثابت بارسا شود.

1470